با مترجم تلفنی دوکومو، به زبان خودتان با هرکسی که زبان شما را نمی داند صحبت کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 89
نویسنده : mohammad sajad

کاربران با استفاده از Docomo می توانند به زبان خود صحبت کنند و طرف مقابل پیغام آنها را به زبان خودش خواهد شنید. تحقیق و آزمایش بر روی این سیستم نشان داده که متوسط زمان تفسیر و ارسال جملات به طرف دیگر خط تلفن حدودا 2 ثانیه است که برای انجام یک مکاتبه عادی، تاخیر زیادی نیست.

قرار است این سرویس تا ماه مارچ در ژاپن عرضه شود. Docomo برای شرکت های خدمات تورریستی و بیمارستان ها به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که در طول این تحقیقات، Docomo در ترجمه و تفسیر بالغ بر 90% مکاتبات موفق بوده است.

این سرویس در حال حاضر برای چین و کره قابل استفاده بوده و شهروندان این دو کشور می توانند با استفاده از سرویس Docomo با افرادی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، مکالمه کنند.

امیدواریم این سرویس برای کاربران همه کشور ها عرضه شود تا بدون محدودیت بتوانند با یکدیگر تماس داشته و اطلاعات و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک گذارند.


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: